Skoda mea

Probleme VAG COM

Totul despre Skoda Fabia

Probleme VAG COM

Mesajde ninutzu » 27 Aug 2017, 00:17  •  [Post 41]

Da, motor 1.2 htp. Ai intuit corect, eroarea continua sa apara.... Asta e si motivul pentru care am achizitionat acest VCDS - nu am gasit niciun mecanic care sa aiba rabdare sa se uite la masina asa cum trebuie...si m-am gandit ca poate reusesc cumva sa-mi dau seama. Masina a fost lovita in fata inainte de a o cumpara, eu nu am bagat de seama si asta a fost. Nu sunt chiar sigur nici de km, mai ales ca a mai fost masluit si becul de abs in bord... Asta e, imi place mult masinuta iar la consum tine cu casa, nu-i lacoma dar apare aceasta eroare mereu si miros gazele de esapament pe langa ea de te trazneste! Multumesc din nou pentru raspunsuri si voi incerca sa refac masuratorile iar apoi le voi posta.

L.E.
Am revenit... Nu inteleg ce nu fac bine! La Gata de functie (15) nu am buton de test. Imi zice doar ca nu exista script accesibil si am un buton inactiv pe care scrie generare readiness... VCDS-ul este 15.7, oare sa nu aiba toate functiile? In grupuri de valori (08) am acces si pot introduce adresele 030, 032 si 033 pentru a le vedea in acelasi timp, iar ca sa fac testele pe 036, 034 si 046 am intrat pe setari de baza (04) dar nu imi spune daca face testul sau nu. Are un buton de start dar nu creste nici turatia motorului si nici nu zice OK sau nu... Am incercat sa apas si pedala de frana dar fara rezultat... Iar in valori selectate ( asta nu are adresa) Acolo apare o casuta cu test dar rezultatul, invariabil este ,,testare dec. rezultat" pentru CAT. Oare sa nu poata comunica cu CAT-ul?
ninutzu
 
Mesaje: 7
Membru din: 06 Mar 2015, 19:51

Probleme VAG COM

Mesajde T. Carmen » 28 Aug 2017, 23:16  •  [Post 42]

Are toate functiile. Dupa un drum mai lung, verifica din nou daca apare butonul Next.
ECU va verifica toti senzorii care i-ai vazut pe Readiness.
Nu ai cum sa comunici cu catalizatorul. Are catalizatorul mufa? Nu. Dar are sonda 2, ea trimite informatii la ECU despre catalizator.
In acest moment, sa intelegi exact despre ce este vorba, sonda 1 si 2 trimit informatii identice la ECU. Inteleg ca sonda 1 este inaintea catalizatorului, dar sonda 2 este dupa catalizator. Gazele de evacuare la iesirea din motor, trebuie sa fie identice dupa ce trec prin catalizator? Care o fi jobul catalizatorului?
Testul pe care l-am postat si tradus, este din manualul de reparatii. Este testat de useri. Fara probleme.
T. Carmen
Profi Members
 
Mesaje: 859
Membru din: 01 Noi 2012, 18:58

Probleme VAG COM

Mesajde ninutzu » 01 Sep 2017, 21:05  •  [Post 43]

Nu ma indoiesc de testul pe care l-ai postat, ci de ceea ce fac eu... Am incercat din nou dupa un drum mai lung, dar primesc acelasi rezultat la 034 si 046, testare dec. rezultat.
Am mai citit prin alte forumuri si am o intrebare: crezi ca initierea testului depinde de codul motorului? Am citit ca unele motoare trebuie turate ca sa porneasca testul, la altele turate si apoi calcata pedala de frana. Poate fi si ceva de acest gen? Motorul meu este BME dar la o vizita la Skoda m-am trezit cu un update la AZQ...
ninutzu
 
Mesaje: 7
Membru din: 06 Mar 2015, 19:51

Probleme VAG COM

Mesajde T. Carmen » 03 Sep 2017, 18:48  •  [Post 44]

Nu apare in documentatia prezentata, dar poti sa incerci.
Update de soft, cu eroare inregistrata pe Engine? Inainte de update, trebuie sterse toate erorile inregistrate. Nu a fost nimeni curios sa vada care este problema? Trebuia sa insisti. In cateva minute, la Reprezentanta, ai fi stiut exact care este problema cu catalizatorul. Update gratis, iar diagnosticarea catalizatorului, o ,,ciocolata".
T. Carmen
Profi Members
 
Mesaje: 859
Membru din: 01 Noi 2012, 18:58

Anterior

Înapoi la FABIA

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori